چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
 
Image result for ‫مربی بسکتبال شهریار کریمی‬‎
 
 
شهریار کریمی رئیس کمیته مربیان بسکتبال گیلان :
سال ۹۸ سال پرکار بسکتبال گیلان خواهد بود
 
 شهریار کریمی رئیس کمیته مربیان بسکتبال گیلان :
سال ۹۸ سال پرکار بسکتبال گیلان خواهد بود،
حضور دوازده  تیم در رقابتهای رده های سنی و شش تیم در لیگهای کشور
 
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا  - لیگ بسکتبال گیلان در سال ۹۸ دومین تجربه حضور قدرتمند در لیگ را تجربه می کرد ، لیگی که تصمیم برای استقلال در بازیکن بومی و یا پرورش استعدادهای بومی جدی تر دنبال کرد . 
شهریار کریمی رئیس کمیته مربیان و مربی تیمهای پایه تیم ملی حضور ۱۲ تیم در رقابتهای پایه بسکتبال بانوان و آقایان را فرصتی مغتنم برای نمایش توانمندیهای بسکتبال گیلان در سطوح پایه برشمرد و افزود : بسکتبال ورزشی خلاق و هوشمندانه است که با توجه به گستردگی مهارتها و جذابیتها در بازیهای نمایشی می تواند در بازیهای و تورنمتها هم کارساز باشد و بازیکنان با توجه به مهارتهای خود فرصتها و جذابیتهای این رشته مهیج را به نمایش بگذارند .
مربی تیمهای پایه ، تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران به حضور پرقدرت نمایندگان گیلان اشاره کرد و افزود : براساس برنامه های تدوین شده و نقشه راهی که ترسیم شد ، زمان نتیجه گرفتن تیمها فرا رسیده و امسال هم چهار عنوان قهرمانی توسط نمایندگان و ارتقا سطح تیمها و جایگاه و رتبه آنها نشان از مسیری است که به درستی در آن گام بر می داریم .
رئیس کمیته مربیان بسکتبال استان گیلان به ارتقا دانش مربیان و اهمیت آن اشاره کرد و افزود : بسکتبال رشته ای خاص برای افراد با مشخصه های خاص است که باید با ممارست ، تمرین و مطالعه در آن گام برداشت . خوشبختانه طی سالهای اخیر در بخش توسعه آموزش کارهای خوبی صورت گرفته و ضمن حضور و پیگیری و مطالعه روند روبه رشدی را طی کردند و موجب شده تا در راستای تحقق برنامه های میان مدت و بلند مدت به نتیجه برسیم . 
شهریار کریمی به حضور ارزشمند نناد ترونیک اشاره کرد و گفت : نناد ترونیک یک مدرس و مربی کاربلد و متبحر است که با پیشنهاد کمیته آموزش و مربیان در دو مرحله به گیلان سفر کردکه امیدوارم مربیان گیلانی بهره مناسب را از این حضور برده باشند .
وی در پایان به ادامه مسابقات رده های سنی در شش ماهه دوم سال اشاره کرد و افزود : طبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال رده های سنی ادامه خواهد یافت و از همین رو تا اعلام زمان و تاریخ مسابقات برای حفظ آمادگی پنجشنبه ها که مدارس تعطیل هستند را برای تمرین اختصاص خواهیم داد و فراخوان تمرینات‌ از طریق هیئت خواهد بود .
 وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش بی وقفه هیئت استان و تحول ایجاد شد در چند سال اخیر وانگیزه ایجاد شده در تمامی اقشار خانواده بسکتبال در سایه حمایت رئیس ودبیر هیئت شاهد روزهای خوبی خواهیم بود
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna